Jom...

Wednesday, April 13, 2011

::Malam::

Sekarang malam. Tak lah malam. Cenderung nak ke subuh.
Tak boleh lena. Kepala berpusing-pusing. Maaf. Maksud aku, otak.

Sambil-sambil buat kerja. Sempat jua menjeling Facebook. Seperti biasa, sempat mengapdate status. Aku menulis seperti ini:
Kerja siang membawa ke malam. Tidak mustahil, jika suatu masa nanti akan terjadi setiap hari seorang murid tercedera dipukul guru, ekoran kegagalan guru mengatasi stress!!!!!!...Pihak berkenaan, sila Prihatin.
Aku geram!!!!

Sekarang malam. Tak lah malam. Cenderung nak ke subuh.
Tak boleh lena. Kepala berpusing-pusing. Maaf. Maksud aku, otak.

4 comments:

Nizam.Ariff said...

Sekarang kerja siang membawa ke malam.


Tak mustahil satu hari nanti kerja (yg biasa dibuat waktu) malam dibawa sampai ke siang hari...


Stresssss..........

Yunus Badawi said...

Jgn kerja malam bawa ke siang sudahlah hehehe

tasekM said...

tapi aku rasa org yg tak de kerja lagi stress kan den...?







aku pun stress...
mcm2 stress...

heh.


.

aza ni said...

aku sokong tasek