Jom...

Wednesday, March 30, 2011

SINAR PAGI -4MAC-VIDEO 2.m4v


Aku suka dengar Sinar. Maksud aku stesen radio Sinar FM.

Pagi-pagi melayan radio sinar amat cool. Setiap pagi isnin hingga jumaat, aku melalui perjalanan yang agak jauh untuk ke tempat mencari sesuap nasi. Seawal pagi memang gila dia punya mengantuk.

Dalam keadaan mamai tak mamai, perjalanan aku teruskan. Hanya suara mereka bertiga yang menemani aku. Di samping beberapa batang rokok yang sempat aku nyalakan.

Ya!...sempat juga sekurang-kurangnya 3 batang rokok aku habis, sebelum sampai ke tempat mencari rezeki.

Terima kasih Sinar..terutama Salleh, Kerel dan Kak Raja...

Kalian memang best!..

11 comments:

hafiz said...

aku pun suker...

tasekM said...

aku selalu dengar radio panaa je.


.

Cikgooden said...

hafiz:

best...di...suker kae..seghenok?..hahahah


Tasek:

radia panaa?..apa tu?

Aku said...

3 batang?? jauh tuu...
sempat makan 5 biji karipap.

Cikgooden said...

Nizam:...3 batang bersambung sambung..hehehhe..

tasekM said...

kahkahkah.

panas aaaaaaaaa...



.

lupekanje said...

acik gemar taim abby fana je...kelako .
Tringat masa mula2 kena posting kat cerok felda nunn...sepanjang jalan, abby fana hiburkan, msa tu dia kije dgn dario THR...cam ong gila golak sorang2...

Cikgooden said...

Tasek:

alahai dinda...panas camna tu?..hehehehe


Acik:

dario ke radio?..hehehee..tapi kan...layan sinar best..

♥ manje ♥ said...

assalamualaikum

kita pon suke...
kdg2 tersengih je layan dorang
sampai kat opis esp mak neng =) ~

Anonymous said...

din...tel no ko hilang dengan phone phone sekali.... contact aku balik...orang kluang dok bangi....

Water Lily said...

Kita pun dengar radio panas gak,mcm tasek.Benci kena berebutchanel dengan abg hang cikgu woo. Dia pun dengar sinar.