Jom...

Monday, July 26, 2010

Kumpulan Gendang Selumbar Emas

Sudah lama Video Clip ini saya upload ke Facebook. Setelah sekian lama berada di dalam memori handphone. Satu percubaan untuk memuatnaik ke internet via facebook. Berjaya.

Percubaan kali kedua. Cuba bermesra dengan blogger. Adakah dia mesra video clip ini. Ya. Berjaya!

video


Bemakna saya berjaya. Ini adalah satu cara untuk saya mengenengahkan bakat rakan-rakan ke alam maya ini.

pasti nanti, Video-video yang lain pula akan menyusul.


sekian. salam.,
Cikgooden[Selumbaremas]


(skima nak mampusss ayat ni..hahahahaaha)

*

6 comments:

ashley said...

hang dah besa tepek ke Blog kan?
rasa macam besa tengok jaa..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kak ashley:
pernah tempek...tapi bukan video ni...dulu yg len..yg ni guna hp member aku...

julietchun said...

saya suka layan irama begini, syahdu.

tasekM said...

aku suka. aku suka. boh hak lain pulak den...



.

Anonymous said...

Julietchun:

sound berterabur...tapi layannn..hahahaha


tasek:

kena tgk dulu...takut terbuboh hak 'lain'...naya aku..hahahaha

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kalu komen terlupa sign in...nama kluaq anonymous:..hahahaha...siyut.lama tak masuk jadi lupa dah...