Jom...

Thursday, December 23, 2010

CPD....siri pembuka semula stim ..

Kisah bermula, dari entry SINI.

Ini lah buku yang aku pernah cakap, memutuskan stim pembacaan aku. Gila. Mati pucuk terus!...sebabnya, inilah. Banyak muka surat kosong. Ibarat jantan budiman terkejut di malam pertama, bila mendapati isteri yang dinikahi secara sah, tidak berlubang secara sah....potong bukan?..hehehehe..

Baru tahu rupanya, ada muka penulis termuat dalam buku ini. Jika kalian mencari di kedai-kedai buku, pasti tak jumpa buku ini. Buku indie, tak sama macam buku teks sekolah menengah. Senang beli di kedai buku Popular..Ini buku lu orang kena order. Atau pergi sendiri ke pejabat mereka, di..di..di mana, Lupa plak..

Jangan salah anggap tentang tujuan aku menaik muat, benda alah ni...Takder persen pun keuntungan dorang disalurkan ke akaun aku untuk iklan ini. Cuma aku berbesar hati dan punggung, untuk tabik kepada pihak pengurusan mereka.

Betul-betul jujur dan ikhlas dalam perniagaan (setakat ini: di mata kepala aku)...Buku yang rosak di ganti tanpa ada tambahan kos!. Syabas. Cukup menjurus ke islamik sistem korang.






Berbalik kepada buku ini. Jika kalian tidak minat bolasepak, usah beli. Memang buku cerita perihal piala Dunia yang dah berlangsung. Terus terang aku beritahu, musim piala dunia kali ini, tidak semua game aku tengok. Cuma ada beberapa game. Baiknya buku ini , sebab dia mengulas kesemua game..

Dan ada game yang dibaca, membawa semula ingatan aku..

owh..game ini aku tengok semasa di Bandung..Owh, ini di langkawi.....

Bahasa dan ayat yang disusun dalam buku ini, menjadi petunjuk bahawa penulis dan konco-konconya yang lain, bukan jenis menulis syok sendiri. Ada benda yang mereka perkatakan. Jenis ada prinsip jugak la...

Ok. lah...Tq, sebab ganti balik buku tu..thanks...bro..teruskan usaha murni korang..Cari duit cara sah, ok...Buat lah, asal halal..jangan merompak sudah..

Gua...ada kerja lain nak buat.

3 comments:

Twinkle said...

sayang...nanti pinjam ek...(tak pe ke asyik pinjam je keje nye...??)...

Cikgooden said...

Twinkle:..ada dua..ambik ja satu...

a.samad jaafar said...

idok pulak aku perasan punggung hang besaq din woo.. hihihi.. baru ni aku balik kg dan cuba ikut bebudak main bola.. pergh ! pitam aku.. celaka betul.. buat malu je..