Jom...

Wednesday, December 22, 2010

badi...


Buat teman-teman saya yang telah memberi komen di n3 sebelum ini, saya dengan berbesar hati dan punggung, mengucapkan terima kasih di atas kesudian kalian.

Juga saya menyatakan di sini, bahawa saya tidak dapat menjawab komen-komen kalian di petak lepak-lepuk di bawah.

Sayugia juga di jelaskan kepada kalian semua, saya amat terseksa di serang lembaga. Manifestasi keseksaan saya itu, dapat kalian interpretasikan berdasarkan panduan foto di atas.

hahahahha..apa punya ayat dan istilah lah aku guna. Terkena badi, gamaknya nih...

6 comments:

iina said...

wah dah nak penuh bekas tuh.. jangan lupa jaga kesihatan ;)

lupekanje said...

lembaga tu makan peparu cikgooden ooii...sayang anak bini sikit, klu tk sayang diri sendiri..
heheh..

Aku said...

Bro, gua masih sayang lu bro... ingat tu bro. Lu patut sayang diri lu juga.

Lu saki baki rockers kapak Taiping... hahaha

Twinkle said...

uikkkss...macam2 ade kat dalam tu....yang, dasatnye you...

julietchun said...

lembaga apakah yg menyerang sampai jadi begitu sekali :P

tasekM said...

cepat la lu mati pucuk ni dennnn....




.