Jom...

Thursday, November 18, 2010

Spesselll.....



"kenapa tak hantar surat khabar?"

"apa?"

"sajak"

"sajak ni.!!??"........"tak de..takde....gua buat ni, untuk gua sajerr..SPESELLLL!!"


Yeaahh..Gua suka lu Pyanhabib. Sajak sajak lu mantap.

video clip di atas, diceduk bulat-bulat daripada youtube.

*

"kenapa tak hantar majalah?"

"apa?"

"kartun-kartun lu?"

"Kartun ni!!??".."takde, takder...ini gua buat untuk gua sindri ajerrr.....Spessssellll!!!"


******************

Kartun yang gua lukis, dulu, kini dan selepas sarapan esok pagi adalah untuk gua sendiri.

Sendiri lukis, sendiri buat, sendiri baca, sendiri menyampah. Gua tiada bakat untuk menyenangkan dan menghiburkan hati orang dengan kartun-kartun gua.

Gua cuba pastekartun gua di sini. Tapi, cilakak!

Rupanya gua scan masuk laptop yang satu lagi.....Gua update blog guna laptop yang satu lagi. Tapi tidak mengapa. Selepas makan tengah hari, bersamaan isnin bulan depan gua masukkan gambar kartun gua.

*************.

Apa ke jadah, aku terikut ikut cakap gua lu, gua lu.....bai? Mabuk sup daging fresh gamaknya ni. Itu lah. Pengorbanan korban di Aidil Adha.


Lupa cakap. Selamat hari raya Aidil Adha, yang jatuhnya pada siang tadi. kepada semua sahabat blogger aku...

*

11 comments:

tasekM said...

selamat hari raya , den.

sat. nk tanya. hang dh habis sekolah ka...?

tak dan nk mengopi.



.

julietchun said...

nak tengok & baca kartun cikgu, dah lama dah tunggu.

Twinkle said...

yang...u memang spesell....

Nizam.Ariff said...

Nak tengok kartun lu, den...

iina said...

Salam aidiladha cikgu.. mabuk sup tulang ke hehehe

Cikgooden said...

Tasek:
selamat hari raya, tas:..dah habis dah ..tak dan nak mabuk mabuk kopi dgn lu..


Julietchun:
nanti la....aku baru pegi beli pen..


Twinkle:
My Laling...Ai know..u pun spesssell..


Nizam:
aisey, gua baru mau beli pen...


iina:
Mabuk sup..ngan daging freshh..betul..pala meloyong tak thu nak oyat gena...

ckLah @xiiinam said...

Pyan habib pernah tulis komen kat blog ckLah tawwww..hehehehehehe!


Psst: Nuha nak ikut PakDen....main muzik nusantara.

a.samad jaafar said...

selamat haghi ghaye yak din.. cakap pakai lu dua lu gua best ape.. nyesal tak praktik mase memude dulu....hihihi..

Cikgooden said...

CkLah:
wah...lu kamceng ngan pyan ke?...

pstt:..nuha nak main muzik apa?...


Samad:
dulu kita rock, tapi tak rasa nak ber lu gua lu gua kan...hahahha

sinaganaga said...

wah, ada 2 laptop? kaye.

Cikgooden said...

naga:

hahahha..4,sebenarnya.