Jom...

Friday, November 19, 2010

pesbukk..

*
Di pagi Jumaat (pagi tak pagi sangat, dah nak ke tengah hari sebenarnya), Amba mengde-activekan akaun facebook!

Adapun alasannya adalah tiada alasan. Sebab, pernah 14 kali Amba mengde-active.kan akaun tersebut. Dan kemudian, 15 kali pula Amba activekan semula!

Amba letih dengan facebook...banyak mencuri masa amba daripada membuat kerja kerja lain.

Sekarang Amba nak tumpukan masa sepenuh jiwa kembali mengerjakan urusan duniawi yang diabaikan sejak dua bulan lepas.

Sekian, terima kasih.

*
Tengok, Profile badge Facebook kat sebelah kiri ini pun dah hilang gambar Amba....

7 comments:

tasekM said...

aku dh lama disactivekan fb aku. juga atas sebab2 tertentu.

he he.




.

gadisBunga said...

fesbuk tak besh pun... :D

ZulDeanz said...

sbb fesbuk laaa banyak kerja aku tetangguh!!

Yunus Badawi said...

Bolehlah add aku ek?

Twinkle said...

tak pe yang.....nanti kita dah ok....u pasti activekan balik..mcm selalu u buat......i know u yang....(sekarang u baru rasa buang masa, selama 2 tahun tu, tak pulak kan....hmmm)..

Aku said...

Hahaaha... Den, aku awai sehari dari hang. Aku de-aktifkan FB hari kemarin dulu... juga atas sebab-sebab yang payah nak dijelaskan...

Cikgooden said...

Tasek:
aku de aktiv kejap ja..nanti bukak balik..
hehehehe...


Gadisbunga:
ada masa dia berguna jugak..dpt jumpa balik kawan kawan lama



Zuldeanz:
betulkan....hahahahaha


YB:
add dah..tapi..gua de-aktiv kejap..


Twinkle:
My Laling...kejap ja..u konow me?..ahahaha..(2 tahun?...mmm)


Nizam:
hahahahah..nanti buka la balik tu...