Jom...

Thursday, September 2, 2010

Berbakat...

*
Puasa aku tahun ini sama sekali berbeza berbanding puasa tahun dulu-dulu. Jika dulu aku kuat tidur, sebab tak ada internet. Tapi sekarang....asyik bangat menunggang youtube.

Terjumpa video pasangan kembar yang amat berbakat. Aku suka. Ai Likeee...




* moga Atikah dan Atirah terus suksess...

cuma, satu.

Jangan lupa diri dan asal usul...

*
+++
Dah terlanjur mengepos n3 ini...Aku ingin mengucapkan selamat Hari Raya kepada semua rakan Blogger, yang tidak jemu mendatangi blog tidak seberapa ini.

Insya Allah, aku juga akan menjengok blog kalian. Jika kesempatan terbuka luas untuk aku. Buat masa sekarang, kesempatan itu sudah menjadi semacam kesempitan.

Begitu juga, pembaca senyap. Juga untuk kamu, ucapan Selamat Hari Raya,Maaf Zahir dan Batin. Moga Allah mencucuri rahmat ke arwah saudara-mara kamu yang sudah mennggal dunia. Amin.......

*

No comments: