Jom...

Wednesday, September 1, 2010

Budak ni masih ada lagi ka?

*
godek godek youtube, terjumpa video ni...Aku tahu video ni dah lama. Cuma aku saja ang baharu tengok. Biasalah, aku selalu lambat.

Dalam apa hal sekalipun. Orang tipu pun, lambat aku nak tahu. Dah puas kena, baru sedar. Always Lambat!





Apa pendapat korang?...Adakah ini warganegara yang kita nak lahirkan?

Sistem pendidikan mana yang dia dapat, sehingga semua orang nak di Fuck!, nak di Cibainya?..

Lancau lu...

Patut kena awal lagi budak ni. Teringat masa dia menghina Malaysia dulu. Dengan lagu negarakuku. Tapi, kes itu senyap ja. Hilang macam bau kentut! Semasa mula bunyi, busuk kong!...semua maki, semua hamun. Tapi bila dah hilang bau, semua buat derkkk....dah tiada maki. Tiada hamun.

Pernah juga aku tulis pasal benda-benda macam ni. Dulu. Ada lah sekali dua. Namun, ada yang kata aku racist. Perkauman. Sentimen.

Sekarang?

Tengok...apa lancau, budak cina seko ni pergi sergah masuk TNB..maki maki...tapi tak ada siapa yang bertindak balas. Tiada siapa yang Fuck dia. Tiada siapa yang cibaikan dia...

Dah di Explain....Masalahnya adalah Breakdown, bukan Shut Down!...Aku syak, bukan dia tak tahu. Tapi sengaja memprovoke TNB.

Lebih tepat, memprovoke kerajaan. Dia nak test!. Apa kerajaan boleh buat pada dia. Tangkap?, sumbat dalam jel?. No.No....

Itu motifnya....

Tapi tengok dia...haram jadah betul....Sambil balik di Cibai-cibainya TNB...berapa kali?...kira sendiri..

Racist ke aku, jika aku paparkan video ni?..hah?..Racist ka?..


* salam Aidil Fitri
Nak masuk raya aidilfitri dahhhh....serenuknyaa.!

*

2 comments:

Shifu67 said...

racist tu menatang apa eii... tapi budak tu memang jenis menatang

ckLah@xiiinam said...

(Kesian bekas cikgu Sejarahnya kan!:

Din..
Asslamualaikum...
ckLah datang untuk mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin...

Terimalah kad ucapan maya di blog ckLah...


Jumpa lagi selepas Ramadhan melabuhkan tirai.

InsyaAllah.