Jom...

Sunday, May 9, 2010

hujan..

*

Tersentuh hati, apabila semalam kakak menerpa ke arah aku dengan muka masam mencuka... Ketika itu aku sedang menyelesaikan sebahagian tugasan duniawi via lektok ni...Lagi tersentak, bila dia menjawab....

"akak teringat tokyah..." dalam tangisan dia memeluk aku. Pelukan dia aku balas. Semakin lama semakin erat. Perlahan-lahan air mengenangi kolam mata aku. Sungguh. Aku juga teringatkan ayah, yakni tokyah kepada anak aku...








*
Dalam dakapan, kakak terlena..............untuk kesekian kalinya.


7 comments:

iina said...

semoga ayahanda di tempatkan dikalangan mereka yang dirahmati

Twinkle said...

Sedekah Al fatehah....lama kot tak buat tahlil utk arwah tokyah.....

Nizam.Ariff said...

yang pergi tinggalkan kita dengan kenangan... bapak aku meninggal bulan May.. genap 3 tahun

KiLaT said...

dunia sementara
akhirat abadan abada
cermin pandang belakang tu dunia
tengok sekali sekala
cermin depan tu tamsil akhirat
jangan tak tengok

~KiLaT~ al-fatihah buat tokyah

tasekM said...

alfatihah.

darjah berapa dah kakak tu den...?



.

xiiinam said...

........!






Sob..sob!

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

iina:
aminnn..

twinkle:
lama dah tak buat..nak kena buat jugak ni...

nizam:
al fatehah jugak untuk arwah bapak hang..

Kilat:
aku juga kepingin bersua dengan mu..

Tasek:
dejah 4...

CkLah:
tanpa kata atau tak terkata kata?..