Jom...

Sunday, February 21, 2010

Celik IT...




Aku tahu gambar ini sudah dimanipulasi...memang dah dipulas cukup-cukup. Kesian model kat dalam gambar ini. Seluruh dunia melihat mereka. Cuma aku terkilan,masih ada lagi 'pemulas-pemulas' ini. maksud aku, 'pemulas' yang memanipulasi gambar-gambar seperti ini.

Aku yakin korang akan tersengih, senyum gembira melihat gambar ini pada mulanya. Sama seperti aku juga... cuma dalam kondisi sengeh-sengeh tu, cuba-cubalah ambil ingat. Cuba-cubalah berfikir dalam sikit.

Jika gambar kalian yang dimanipulasi seperti gambar diatas oleh 'pemulas-pemulas' bertangan gatal....adakah kalian juga turut tersengeh?...tersenyum suka seperti 'pemulas-pemulas' itu...?


Fikirkan sejenak.

Dalam dunia ini, memang ramai 'pemulas'. Tak perlu pergi ke Alaska. Bahkan ke Afrika. Lihat saja sekeliling kita. Ramai 'pemulas' yang senang lenang dengan memulas kederat orang lain.

.......Aku nak sambung belebei tentang 'pulas-memulas' ini...tapi aku tak sempat. Otak aku berfikir tentang perkara lain.. Tiba-tiba dia datang. Oleh sebab perkara ini lebih penting, maka terpaksa laluan diberikan kepada dia....

Salammm..hormat!....

9 comments:

NaqeebLukhman said...

mmg patut dibebelkan....

AZANI said...

salam cikgu
memang ada yang menangguk di air keroh....

lappy tu dtg dgn gen set kot?

KiLaT said...

mula: gua pun senyum.
akhir: gua menyesal sebab gua senyum tadi.
semasa: gua pulas mulut gua!!!

anjang said...

lama aku tak datang sini ni, tiba-tiba kena pulas plak

Twinkle said...

saye pun mcm Kilat jugak...
mula2 senyum
pastu three..menyesal sbb senyum tadi..
last2 pulas diri sndiri...........

iina said...

itu ok lagi bila superimpos letak laptop.. kalau letak bdn lain kepala lain lagik naya ;)

Masy said...

pemulas? jap nk pahamkan sat

Nad Eusoff said...

bebel kat next entry tau..
menarik ni

dugongsenyum said...

'barang baek' tu dah boleh order, sila email ke basri.normohd@gxxxx.com

saya tak tulis gmail tu penuh sebab takut spam.

terima kasih