Jom...

Thursday, December 31, 2009

Apakan daya......

Aku suka apa yang aku buat dulu. Tapi agak malang, sebab orang lain tak suka. Mereka lebih suka jika aku tidak buat apa yang aku suka. Ok. Aku stop cerita tentang itu. Sambungannya lihat gambar dibawah....










Sori Deng....Semua tak buleh pakai...Kena buat lain.

Ok...kata aku. Dan, sampai sekarang aku tak buat pun..Ha hahhah...


Salam Tahun baru...2020 lagi 10 tahun dari tahun ini.....Salammmmmmmmm!


*

10 comments:

xiiinam said...

Cantik lukisan kau cikgoo. Sungguh!

iina said...

ye.. leh capai wawasam 2020 masa tuh mesti meletup dah ;)

anjang said...

Cikgoodeen hanto la kartun hang ni kat mana-mana majalh untuk publish,hang punya stroke memang dahsyat

Watie said...

Cikgu...cantik lakaran kartun...knape tak publish?
guna nama baru ekk...tak kan BONO lg...

Zyma Saad said...

Salam Cikgu....

Cantik sungguh lukisan tu.
SErious!!!

Selamat Tahun Baru 2010!!
All the best....


http://zymasaad.blogspot.com/

Nizam.Ariff said...

Cantik tangan ko cikgu...

Selamat bersekolah...

tasekM said...

gedung kartun reject yek...? sedekah kat aku la den.

he he.




.

Aie Akaike said...

terer la cikgooden!

Mak Su said...

alahai, gamba apa tu...sedihnya tak leh nengok :(

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女