Jom...

Sunday, September 27, 2009

RAYA: Episod 3..( pagi raya di rumah mak mertua isteri aku..dan petang di rumah mak mertua aku

*



cucu-cucu mak....

lepak-lepak makan sambil rilek2 melayan syahdunya pagi syawal.....nak cepat, seprah lapik kueh tarik ja paper lama....resaikel..he he he

ini bukan cucu-cucu mak.....geng marhaban mana ntah....ha ha ha..

mulanya aku tak pasti anak siapa....bila di tenung dan tenang lama-lama...baghu nampak shape....patern muka kawan2..ha ha ha...

anak kawan-kawan kampung aku la jugak.....Dan terus teringat masa aku baya dorang....habih sekampung aku terjah..tak kira rumah sapa..best betul!....

Ni Shahizan..sepupu aku..UUM, Sintok. katanya Profesor madya dah.....tahniah abg...gambar ni aku nak tunjuk kepada kak hida (Ashley)...Ni kawan laki hang...Betui ka?...Suruh dia tengok..Buat kawad Cam. Takut silap orang....Aku pun tak pasti....

Awat abang jadi kecik dari aku ni..ha ha ha...Kuruih posa kut no.? masing-masing sebok, di kesempatan aidlfitri jer la..nak jumpak pun...




salam, semua...


*

9 comments:

Lukman said...

Cikgooden

Sepupu hang tu bukan saja Prof Madya Dr tapi dah jadi Pengarah Pusat di UUM itu.

Hang ada mana sabtu ni? Jom pi raya sama geng Izzuddin di Bangi.

Lukmanw

hani@debumelukut said...

beraya sakan la tu...Alhamdullilah, tidak ada yang lebih meriah dari dapat bersama keluarga di hari mulia.

achik said...

selamat hari raya cikgooden.. :D

ashley said...

Cikgooden,
muka hang lebih korang sama ja ngan abang pupu hang tu..
.
.
.
ke dia nampak muda lagi dari hang?
.
.
ish...sebenagnya aku tak leh buat pengesahan. Kena suruh cik abang juga!!

ashley said...

tajuk KONPIUS BETUI!
macam nak suap nasi ke mulut tapi round tangan kut belakang dulu..

ashley said...

Deen,
dah panggil cik abang tengok gambar tu. Dia cam! Cuma katanya Shahizsn dah taruk misai laaa..masih cerah macam dulu gak..
kirim salam sama dia..

raiHan KauThar said...

cikgu deng,
nak haba maghi...amba dulu kalu tain raya di rumah chey usop...amba boleh kawad raya dari kapong masjik sapei la ke padang lalang (kapong baru jelei)....collection tak yah haba la...LUMAYAN....pah tu handas beli mercung, wat tembak kucing chey amba...hehheheh

tasikmerah said...

bukan masalah shahizan tu kecik. masalah hang yg makin besaq. hiks.


.

Nizam.Ariff said...

Hang makan lemang banyak, tu sebab hang tinggi... hahaha