Jom...

Tuesday, August 4, 2009

Rijek...berdengung...

Apa dialog yang sesuai nak bubuh di sini?...cha habaq sat?..


















*

15 comments:

ashley said...

Budak Motor : alahai omak..copek la sikit....apo yang nak dikirim.....den ni kuar dah ni....
( ado jo la omak ni...)

Omak : ekau nak meghompit tu, ekau bawa ni hah samo..kut terguling mano mano sonang lah omak nak IDENTIFY nanti..


sekian...hua haua..

pasti kakpah kutuk aku punya pelat!

U-Seri said...

Mak: Din, jangan buat-buat lupa plak benda ni... azimat daripada mak ni din ooo...

Din: Mak oooo... tak dak benda lain ka mak nak bagi... kalu nak bagi pun, jangan la bagi satu... bagi la sepasang... huwaaaaaaaaaaa......

julietchun said...

Mat rempit : mak nak soh beli apa kat kedai, orang nak gi racing ni, cepatlah sikit.

Mak : tolong belikan nesan sebijik camni lagi satu,siap tulis nama ko yer.

Mat rempit : sampai hati,huhuhu

kakpah said...

omak: kok putuih minyak, ekau poi stesen minyak tambah lai duo tigo hingget. Kok putuih duit, ekau poi cucuk kek mesen atm. Kok putuih akal, ekau buleh mintak pondapat kongkawan kau.
Tapi kok putuih kopalo kau, ni ha.. omak bokalkan batu nesan. Sonang oghang yang datang nolong tu nak lotak kek kubo kau. Omak tak dapek nak nolong doh.

Ujang. Uwaaa.... insap den mak!!!

wakaradesign said...

banyak sunggoh idea dema..

Nizam.Ariff said...

Perempuan tua: Kamu nak ragut? ambikla kalau nak sangat...

Mat Motor: Insaf... insaf...

ashley said...

cikgooden,
aku vote kakpah punya dialog..
gelak guling uling..
waka ka ka ka ka

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

banyak betul idea korang ekk..lain beto dgn apa yang aku pikir...

kuIna LadyInRed said...

patut ambek kunci motor tu

iina said...

hahaha.. tak reti de den nak buek dialog.. tolong golak yolah

Yunus Badawi said...

Malam ni otak aku jam sikit sbb satu hari dok fikir bisnis hehehe

Dialog kakpah sedap jugak.

Water Lily said...

Hahaha! aku vote dialog kak Pah.

Cayalah,kak Pah.:)

ladylikeme said...

banyak betul idea dorang yerkkk

whitetulip said...

Opah : Din, sblm engko nak merempit tue, ha, ni Opah bagi azimat untuk ko!! Manolah tau sebelom hang tergolek kat mana2, ado jugak nisan hang. dah tak payah beli dah...

Din : Ya Allah...ko berkatilah opahku..

Mak Su said...

dialog? hehehe, tak terfikir plaks. cuma nak habaq ni, saya nak berehat dari blogging... rasa malas banget.. :)