Jom...

Monday, August 24, 2009

n3 tambahan untuk hari semalam...

lepas bersahur....lepak2 bukak tenet sementara menunggu subuh....

Tiba-tiba terlayan lagu raya....M.Nasir...Satu hari di Hari Raya...mak Aiii....cepat betul masa aku berlalu. kalah masa orang lain..

Posa baru 3 hari dah nak raya..kah kah kah...

9 comments:

Brahimnyior said...

Lagu raya yang lama tetap ada unsur nostalgia:

1. Dendang Perantau-P. Ramlee
2. Selamat Hari Raya-Saloma
3. Dari Jauh Kupohon Doa-Sudirman
4. Menjelang Hari Raya-DJ Dave

Itu antara lagu raya kegemaran saya, Cikgudeen.

ashley said...

Kelakor..awai nyerr.

Ko kat bangi ke hari ni?
.
.
.
saja tanya...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

Brahimnyor:

ya sama la.aku..cuma tahun ni terawal sangat aku dengar...kemaruk nak raya ja rasanya..

Ashley:

kat tepeng la ...kak!..he he.

Nizam.Ariff said...

Kejap tepen, kejap S.Alam, kejap Bangi... pening aku.


Iklan raya je belum keluar lagi...

ku tak sempurna said...

sekejap je masa berlalu...

pejam celik.. pejam celik... habis sebulan...
pastu pejam... tak celik2..
isk.. isk.. isk.. bersediakah??

raiHan KauThar said...

standard....
amba dah siap stand by ring tone raya di hengpong...
cikgu posa dak?

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

Nizam:

betui..aku nomad skang ni..ha ha ha

KTS:
yg tu hang jgn la sebut2...tak bersedia lagi la..he he he.

YONG:
he he..standard la..aku posa la yong. wei..hang balik raya tahun ni?..jelai ka sg.petani?..

iina said...

selamat hari raya.. pose sebulan kena cukup2 kan hehehe jgn lupa byr zakat fitrah.. ;)

xiiinam said...

Selamat Hari Raya cikgooden...


Ucap awal-awal...takut tak sempat atau lupa sok....

He..he..