Jom...

Monday, August 24, 2009

ada siapa yang nampak..?

*
Cuba korang perhatikan gambar di bawah..Apa yang korang nampak?..Macam sebuah majalah kan?..



Aku pun tgh mencari majalah ni..Ada korang nampak ia dijual di mana-mana kedai buku?. Kalau ada, tolong bagi tahu aku, ok!.

Tapi sebelum tu.., Korang beli la satu. Kemudian baca. Pastu bagi tau aku apa isi kandungan dia.

Aku cari tak jumpa la......


*

8 comments:

ashley said...

Majalah tu sampai meja KDN..pastu depa enjoy baca sampai tak bagi keluag..
.
.
.
aku tak berapa paham sebenarnya kenapa KDN suka sangat nak simpan majalah tu.

Nizam.Ariff said...

Lawak--lawak...

Hahaha

Dia pejam mata, tu yang tak nampak bendera

julietchun said...

ada kartun cikgu dalam tu ke?

wakara said...

macam best je majalah ni..
ada lukis sini gak ke?

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

Ashley:
tu la pasai...?he hehe

Nizam:
syy.....gelak pelan2.

Julietchun:
Ntah..aku pun tak tahu ada ke tak?..

Wakara:
ha ha ha.....macam best kan.

ashley said...

Zunar ni banyak idea...macam macam..

Safiya said...

kalau hang berkenalan dengan si bongkok baru jumpa majalah ni
confom ada kt kg tualang 3

Mak Su said...

aiya, tak biasa nampak ler....