Jom...

Tuesday, August 25, 2009

dah jumpa...



Ingat gambar diatas ni...Kelmarin aku tercari-cari. Hari ni aku dah jumpa la....Aku jumpa kat sini.

Tapi selang sehari..Aku jumpa kat sini...,,,dan sini juga sebenarnya,,

seperti kata saudara Pyanhabib.."dan, seperti dilapor kulup sakah, aktiviti di gedung kartun sekarang ialah: gulung kulup!" Apa yang di gulung?,..lihat sini


Tak dan nak kata apa....

Tak sempat nak tengok...ha ha ha..Ini lah negara DemoKerasSi


*


9 comments:

wakara said...

mapoh keras..

tasikmerah said...

dah sampai melaka ke blom nih...?

Nizam.Ariff said...

Aku nak cari....

ini dah jadi kolektor's item... 50tahun akan datang, harganya mau jadi RM10k senaskhah!

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

wakara:
tak dan kata pa..mapoh keras..

tasek:
jgn harap la..mapoh keras dah..

nizam:
wuina......mahal tuuuuuuuuuuuuu

xiiinam said...

cigu...
dah lama ckLah tak jumpa majalah kartun yang mampu membuatkan ckLah ketawa seperti Gila-gila zaman 70-80an dulu.....

Nak pinjam yang ni boleh...?

iina said...

baru tau pasal nie.. emm.. no komen kot.. kena baca dulu leh komen ;)

NaqeebLukhman said...

cikgoo Den...
demo keras ko kawe keras hahahahaa

bulan pose nih kena lembut2 sikit
wakakakakaaa

err... saya pun baru tahu ada majalah gitu kat pasaran...

terima kasih kerana mewarwarkan...


selamat berpuasa cikguu....dan keluarga

arsaili said...

salam ramadhan moga kedatangannya kali ini membawa seribu erti

Tiniedia said...

Bapa banyak "sini" daaa