Jom...

Friday, July 17, 2009

botak

Dalam pemerhatian aku...ramai kawan-kawan aku yang masa mula-mula belajar, rambut cukup best. Tapi bila dah lama sikit, dah nak mula nampak sikit sikit macam padang bola...lapanggggggggg jae.

kata pensyarah aku, semasa cuba berlawak bodo...


Kepala lelaki..

Jika botak depan : Dia fikir
Jika botak belakang : Dia pandai...

Jika botak depan dan belakang : Dia pikir dia pandai..


ha ha ha....aku dah start biul dah la...kalu lagu ni...

*

10 comments:

ashley said...

Ada lawak pula yang habark lagu ni :-
kalau cikgu tu botak depan, dia cikgu sains
kalau dia botak belakang, dia cikgu sejarah
kalau dia botak depan belakang, dia cikgu yang cepat naik darah!!

he he he..

relax brader..

Yunus Badawi said...

Kalau botak tepi mcmana pulak?

Water Lily said...

Keselurahan botak,bayaq niat kut cikgu hahaha!

Safiya said...

biasanya lelaki botak dia kategori pinter..... terutama botak depan boleh buat cermin ....

NaqeebLukhman said...

ada yang kata buleh buat pemancar Astro huhuhuhuu...

iina said...

walaupun botak.. tetap hensem hahahahha ;)

kakpah said...

kalau botak tetengah je kat ubun2? tu apa plak ?

Nizam.Ariff said...

Cikgu, hang kasi amaran kat aku ke ni?

Aku tengah hensem lagi ni...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

ASHLEY:
tu ka..patut la aku botak belakang..aku ajaq sejarah..ha ha ha.

YB:
botak tepi?...ada ka bang?..tak jumpak lagi..he hehe..

WATER LILY:
keseluruhan botak, tak hensem la..ha ha ha...

SAFIYA:
kalu semua lelaki di malaysia macam hang kata, harus tutup semua kilang cermin yang ada..he he he...

NAQEEB:
tu ka?...pakej pamili ka..china dynasty?..hak hak ahk..

IINA:
ai setuju u..ha ha ha

KAKPAH:
tak pasti..tanya la....kut kut dia berbekam ka?.kihkih.

NIZAM:
Aku dengaq org la kata, Botak pun hensemmmm..Tak perlu risau, Ok. hihihi...

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女