Jom...

Thursday, June 18, 2009

happy.

*


Jika kita kehilangan sesuatu. Sesuatu yang kita sangat sayang. Sangat penting sesuatu itu. Tiba-tiba , sesuatu yang hilang itu, kita dapat balik...
.
.
.
.
.
..
.
.
..
rasa nak berjalan mengundur keriangan...




*

21 comments:

iina said...

jln ngundur.. bebaik kat blkg tuh ada longkang.. krg tak sempat nak girang wakakakah ;)

Yunus Badawi said...

Ko jumpa hp ko balik ke? Syukur. Bajet nk beli hp baru bolehlah belanja aku makan hehehe

S.YanaZ said...

Jgn cari yg ilanggg...
Org ckp le,kannn...

AZANI said...

alhamdulillah,dah jumpa apa yang dicari.

Nizam.Ariff said...

Patah tumbuh hilang berganti.
.
.
.

Peribahasa tu tak sesuai di sini.

NaqeebLukhman said...

adakah yang dijumpai itu juga suka apabila ia ditemui?

andai benar mmg terbukti sudah takdir nya begitu... ada jodoh org kata ngeh3x

julietchun said...

ada rezeki lagi.

tasikmerah said...

itu tuah berconference tu den!

hahahahaha.... sila belanja kami. aku dan Aloy.

ha ha.

ashley said...

handphone hang dah jumpa balik ka??
bagus la..

selamat berhandphone kembali!!

lupekanje said...

Tuhan bagi jumpa balik la tu...Alhamdulillah...
Acik masih harap dapt balik yang hilang tu..tpi ...tak dpt ...

azza_irah said...

wahhhhh...
gapo ek...
ilang pahtu dapat balik..?
bertuahnya demo...tak semua org akan dipilih utk begitu..
mg tuah itu sentiasa milik demo..

kakpah said...

kalau tak ngundur tak boleh ke

MAZEMIE MAZ said...

salam,

syukurlah...

:-(maaf, tumpang singgah seketika...)

KAKTINY said...

Salam..

dh dpt balik henpon nyer cikgooden?...

girang lah yer...

Alhamdulillah..

Tiniedia said...

Cikgu dapat pa de..ishhh, kalau sy, sonok tak hingat2 dah...kalau lah kan..tapi tak penah dpt pun lagik..

suara said...

Berjalan mengundur ye cikgu...?
Erm... kalau perempuan biasanya melompat keriangan. :D

xiiinam said...

ckLah dah dapat beg yang hilang kat masjid dulu....tapi tak bernafsu nak cerita kat log sbb kembalinya tak sempurna...

wakaradesign said...

pa cuba jalan setempat dalam masa setengah jam..hehe..

wakaradesign said...

tasekmerah:
bagus idea hang tu.

bro mazemie maz:
lama tak denga cerita bro.

(mintak maaf tuan rumah..aku tumpang bertanya khabar disini..tak marah di..hehe)..

Princess Liyana said...

bgus2..senang hati kan best;)huhu

nordee said...

Alhamdulillah....jumpa jugak yer