Jom...

Tuesday, May 19, 2009

mungkin

Cuti ni cadang nak ke Melaka...nak tangkap gambar atas beca di Jonker Street tu...Tak pun ke Phuket!

Banyak kes la pulak...meningitis la...Leptospirosis la... Influenza la...

Sudahnya, aku bajet-bajet nak ke Arab Saudi ......

*
Jangan cari aku. Mungkin ketika kalian membaca ini, aku sudah berada dalam kapal terbang dah!

Mungkin....Aku kata...Mungkin...

19 comments:

one love said...

hehehe

kenang daku dalam doamu :)

Princess Liyana said...

huhu..selamat bercuti!;)sila pilih tmpt yg selamat;)

ha lg st. ole2 utk yana jgn lupa ;P

julietchun said...

MUNGKIN kita akan berjumpa di salah satu tempat yg cikgu ckp tu,ekekekeke.

ku tak sempurna said...

mungkin TIDAK!!

hahahaha..

jgn bawak balik apa2 virus udah la weeiiiyyhhh

AZANI said...

selamat bercuti cikgu

xiiinam said...

"Perhaps....perhaps....perhaps..."
"Quizas...quizas...quizas..."




Errr....aku nyanyi je...

Nia Arissa said...

ala...syok nye nak pi bercuti...
nak itut... he3... acah je...
jangan lupa bawak jajan (ole2 dlm bahasa jawa) untuk kami tau...

semoga selamat pergi dan pulang ...

azza_irah said...

uikss demo g mano..
majuk ke..
ehehh...sronok ye org bcuti..leh lepak2...kawe nak reply ym pun tak dan... ;)

iina said...

Cuti? Makan angin bebyk. Kot singgah Glasgow. Calling2 ler. Segalanya mungkin. Tak mustahil.

ashley said...

hang nak pi Arab saudi?
Pi buat UMRAH ka?

jangan bawak balik DHOB na..
terkejuit paramugari satni..

Nizam.Ariff said...

Mungkin aku ucapkan selamat bercuti... mungkin la..

Zaidon said...

selamat bercuti..

kakpah said...

Cuba rasa-rasa sikit dahi hang tu. panaih ke dak. Hang demam kot.

wakaradesign said...

tu hari cakap nak gi barcelona..
mana satu nak gi ni?

kita gi petaling jaya dah la..situ ada rokok free.ada aircond lagi :-)

TMFH said...

ermmmm segalanya berkemungkinan...


klu nak pi makan angin kat belah2 arab pi lah Syria org kata awek2 dia cun lagi melecun... tak nyesal klu pi sana kompem...

*syria bumi para ambia

Safiya said...

ye eleh nak bercuti konon.... pas tu banyak alasan plak. kalau tak dak budget cakap je le.... hik hik hik macam ayam betina nak bertelur.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

*

isk..isk..korang niii, aku nak buat lawak skit pun tak leh, haih..he he he..

Bagi la Can skit....


Nurul:.
amboi...:)

liyana:
ole2 bandung ka?..ha ha..

Julietchun;
Tang mana nak jumpa?..cakap je..Hik.

KTS:
Amboi...virus apa nak?..

Azani:
dah bercuti la sekarang ni..he he.

CkLah:
ha ha ha...lagu apa tu. len macam jaaa...

Nia:
nak itut?..jom..jom...acah ajer.

Azza;
Majuk?..takde sebab nak majuk..

IIna:
Aduii...hang sebut Glasgow..aku teringin sungguh nak pi....

Ashley:
ha ha ha....hang ingat Dhob Ja no?..mantop!

Nizam:
Mungkin la..ha ha ha..

Zaidon:
ya...curi...eh, cuti..

KakPah:
Hamvoiii...hang perli no?..ha ha ha

Wakara:
ha ha ha....gi karo situ. Tak dapat karo, kita kena karo...

TMFH:
lawa lawa sangat ka budak2 Syria?...buleh pi tengok bawak balik dua tiga org...

Safiya:
ha ha ha...aku ayam jantan yg bertelur...

tasikmerah said...

mungkin nk kena siku perut nih... aku nk balik kg dia nak mai melaka pulak. bila nk mabuk kopi gitu gaya. ha ha.

TMFH said...

mau tak lawa mata ijau, rambut merah heheee... adesss tamak weyhh sampai 3 org nak hehehee