Jom...

Tuesday, May 12, 2009

dagu...

*


Semalam dia buat hal lagi. Bukak Blog, YM Putus. Bukak YM blog hangkang!
.
.
.
.
.
.
Sudahnya, aku bukak Baju. Bukak Seluar. Hampir-hampir separa bogel, aku berkain pelikat . Mengadap laptop kiut ini. Kejap kiri, kejap kanan...kekadang bawah, kekadang keatas.! Beralaskan bantal kiut empat segi, Aku menupang dagu menaip kibok!...

.......

Dah tiga hari aku menupang dagu...Sabbbaarrrrrr!


Cikgooden: Betul ker menupang?...menupang ka menopang?....ada ker istilah tu hah?...he he he

*

12 comments:

iina said...

ahahha.. teman takleh nak imagine nnti rasa lain wakakkakah.. numpang ke nompang ke.. tompang ke.. yang pasti mesti ada aksi yang tak sanggup dilihat kan.. kan.. (sambil nutup mata tak nak bukak)

kakpah said...

rumah aku line tak de dah dua hari. nasib baik aku ada broadband. sapa nak pinjam kena beratur dulu hehe.

tumpang? Aku tumpang tutup mata.

Yunus Badawi said...

banyak dah aku baca tenet semakin tenat kebelakangan ni.

kalau ko nak boleh dtg rumah aku. Tenet kencang.

psst - bila kat sini jgn pulak bukak baju bukak seluar. Nanti nampak mcm Adam pulak.

Nizam.Ariff said...

Topang kut.

Aku pun broadband pun sama je, dalam sejam kena sambung balik 5-6 kali. Padahal langit cerah, hujan tak de, ribut pun tak de...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

iina:

ha ha ha....imajin la weh!

kakpah:

ya ke?..rata rata aku jumpak semua kawan2 komplen pasal line tak tentu hala skang nih!..

YB:
Sila email adress umah hang. Aku nak Pegi!..haih.

Nizam:
Ya ker?..broadband sama la cam Astro...asyik putus2 ja...Bayaq mahal..

xiiinam said...

Dlm kamus BM tak ada prktaan menupang. Menopang bermaksud menyangga. Makluman je...

Psst; chu bakhir dan jawaher tu org yg sama. Jawaher tu pggilan rakan2 masa di al Azhar dulu. Kami sdr mara pggil Chu jg.

Mak Su said...

cenggitu baru puas hati ek... errr, dagu tu? menumpang kot.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

cKLah:

aku mencari maksud menyangga. Konfius antara menopang atau menupang. TQ. CkLah Guru BM yang baekkk!

Maksu:

Tu la..teruk skang nih!..ha ha ha

tasikmerah said...

peerrgghhh.... seksi tuuu....

hahahaha...

:p

TMFH said...

ishhhhh... camner lah org tua berbogel ek hahahahaaa
nasib baik hampir2...

pakai kain pelikat sambil berblogging best.... dingin jer... heheheee

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女