Jom...

Sunday, April 5, 2009

bukit Selambau dah jadi Bukit SeMumbai...apa cerita nih!

10 comments:

azza_irah said...

hekhek...den memahami situasimu..
slmt balik tepeng isnin nih..slmt exam 25 april..gud luck...
slmt bcuti panjang pastuh...

Yunus Badawi said...

Pengundi Bukit Selambau lebih ramai di Taman Ria dan Amanjaya - kawasan org Melayu. Tapi sbb namakan ikut nama bukit yg kat estet tu, depa naik tocanglah.

Shifu67 said...

ko balik mengundi ke dak ni?... 1 undi pun mahal niii... tak de org nak ofer 1juta ke?

jane said...

salam cikgu,

balik ngundi jgn tidak2!!
selamat tempuh peksa dan selamat coti panjang jumpa orang2 yg tersayang......................

ladylikeme said...

erk..dah malas nak amik pusing tentang hal politik nie....

tasikmerah said...

hahahahahaha...


.

xiiinam said...

La...kat atas ni ke entri ko...jenuh aku cari tadi...selamat mengundi bro....ingat...masa kjo ajar tajuk PLIHANRAYA kat murid tingkatan 5 dulu...ko cakap apa ke dema?

Mak Su said...

aaaaa? ahaks

AZANI said...

bukit selambau ke bukit semambau ke bukit apa ke?Yang menang pun kelam yang kalah pun kelam.Apalah alasan Najib nak jawab kenapa letak MIC kat kawasan majoriti Melayu, lepas tu kalah pulakktu.Toksah dengar manten Menteri Kerjaraya tu, diapun kalah kat Sg Siput.

Serunai Faqir aka SF said...

pehhh berdesup entri kali beb!