Jom...

Tuesday, March 17, 2009

menghilang...

Lama jugak aku menghilang...menyepi dan menyendiri daripada alam maya ni...daripada kawan-kawan sahabat handai rakan taulan. Bila di scroll last n3..huk aloh!...hampir sebulan tak update...gila sawan aku nih...

kawan kawan ramai yang mencari. Terima kasih la... sebab masih ingat kat aku nih. Tu maknanya tahap keprihatinan korang ni memang maha tinggi...sampai nak report polis!..amboih haih, hang ciklah,,,kan men lagi. ha ha ha..

Cuma tinggal kurang lebih....errrr..emmm,lagi 3 minggu utk aku habiskan Semester nih. Pejam celik pejam celik,,tidur bangkit, tolak terajang, aku dah sampai ke penghujung semester. Kerja yang perlu disiapkan?...Alahai, masih berbaki. Bukan satu bukan dua,,,berluuuuuuuuuuuuuunggok!

..Susah beno nak ngabihnyer...







.



Cikgooden: Berehat sebentar...!

17 comments:

julietchun said...

yes 1st.
lama tahap gaban cikgu bertapa, dah agak2 nak penuh ilmu didada tu yer :D

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

julietchun;

buleh la tahan..ha ha ha.

xiiinam said...

Yey...yey....bapak bali...bapak balik....



Errrr...panjang dah janggut bapak ya.....



ko kena abihkan baca entri2 aku yang ko miss. Aku majok nati!!

lupekanje said...

hehehe....cklah tk sedo diri dah tu, mlompat lompat...ingat sikit cklahh ooii..mentua jeling tuh...

cikgooden...habihkan dulu assignmen tu..pdulikkan cklah ...dia tgh besenang lenang dibawah bulan purnama makmentua dia...hehe...

Mak Su said...

waahhh, lepas ni bolehlah activate semula ek kegiatan blog :)

tasikmerah said...

bikin org risau je haih~

:)

one love said...

kejapnya masa berlalu :)

iina said...

uihh lama beno ilgnya.. takpe biasa keje study takkan abis.. selamat skor nyekor ok.. study smart n all the best ;)

cikgooden said...

ciklah;

ha ha ha..janggut aku tak pernah aku potong...trim ja..yang pasti..mmg dah panjang..ha ha ha

acik:
ha ha ha..sungguh kureng sopan melonpat2 cenggitu kan...rasa ceria lak aku rasa..ha ha ha.

maksu;
agaknya lah..he he he.

tasik:
risau jugak hang kat aku no?..ha ha ha.

nurul:
sungguh..masa cepat haih...(tapi rasa makin muda..ha ha ha)

iina:
uih..terima kasih cikgu...

cikgooden said...

awat avatar aku lain macam pulak?..aik?..lama tak bukak blog, lintang pukang pulak jadinya..ha ha ha

er..ini komen untuk diri sendiri yer..:)

Water Lily said...

Lepas ni boleh la kita pergi berfoya-foya dan berhuha-huha ye cikgu hahaha!

Tak hengat dunia punya komen ni(tak ingat mati sebenarnya)

Alamatnya hang hilang lagi la ni...

Err..salam.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kak lily:

ha ha ha...buleh...tapi keja kena siapkan dolu la...

ku tak sempurna said...

welkam bek...
welkam bek...

pas ni baper lama plak ko nak menghilang... klu bgtau awal2 takde la yg buat repot...

hikhikhik

Yunus Badawi said...

ko kalahkan biskut. Sekejap ada, lama takde.
Aku tunggu n3 ko seterusnya.

Shifu67 said...

azza nak report polis suruh cari org hilang.... aku ingatkan ko dah bunuh diri ke apa...

azza_irah said...

waaaa...tak dan repot dah muncul le shifu...ekekkee..dia tau org duk seru....

ckgu..
jgn ilang lelama..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

KTS:
ni nak menghilang lagi lama la pulak..ha ha ha.

En YB:
sekarang pun kekadang makan biskut jugak...kontang!

Shifu:
ko ni...adak ka!

Azza:
selamat balik kapong demo weh..he he he..