Jom...

Friday, December 19, 2008

N3 aku dua baris pun kena tulis tajuk jugak ker?....

Dunia aku dah kembali cerah...secerah blog aku ni..

Sangkar skima aku dah pecah. Aku dah bebas terbang!

8 comments:

ku tak sempurna said...

lagi panjang tajuk dari entri ni... :P

salam kebebasan ya

julietchun said...

Kalo karangan takdak tajuk tak dpt markah la cikgu, bahaya tuh, tak di buat dek org.

xiiinam751 said...

"Satu karangan yang bagus ya murid-murid.....cikgu nak kamu semua photostat karangan dia ni..."

iina said...

dah abis tanda kerta leh p bercuti.. takde tajuk? buat2 ler tajuk hehehe

Yunus Badawi said...

Dah bebas ni bolehlah kerap update n3. 23/12/08 ni cikgooden daftar kat Bangikan?

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kutaksempurna:
salam jugak..haryaaaaa wei..ha ha ha.

julietchun:
karangan lari tajuk pun tak dapat markah jugak. ha ha ha.

Cklah:
amboii..cikgu BM ni..he he he.

iina:
habis tanda kertas dah...pasni bergelut nensen blajo..ha ha ha.

YB:
Ya..buleh la nak wat kalut kat blog nih..ha ha ha. Ya. 23/12 aku dok bangi...

azza_irah said...

tahniah..
2 bundle licin..pala pun turut sama licin..jimat air takyah syampu..

TMFH said...

n3 paling pendek!