Jom...

Monday, November 17, 2008

Ya ka?....

mana baju abang..., ina?.

Baju apa?.

Baju kerja....hari ni isnin. Mana Tai abang ina?.

Tai apa?..baju apa?.

dah lewat ni...!.

Lewat apa?.

Lewat la nak pi keja. Hari ni ada assembly...Nanti lambat, HM jeling. Bila dah jeling tentu aku jadi tak sedap hati....Bila tak sedap hati, satu kerja tak jadi.

hamboooooiii..rajin sungguh!.

rajin apa?.

Orang cuti abang nak kerja.

Cuti apa?.

Cuti sekolah.




Ya Ka..? Dah cuti ka..?

he he he...apa korang ingat aku rajin sangat nak pegi kerja, sedangkan kawan-kawan lain sedap-sedap bercuti?.......malammmmm sikit!.




SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA WARGA PENDIDIK, DAN SELAMATKAN CUTI ANDA

23 comments:

Ungku Nor said...

hari ni anjib bangun pisat-pisat nak pegi KAFA..hehehe

ah tok said...

Best kan cuti tapi gaji jalan. :D

KAKTINY said...

takleh ker pi je sekolah tu walaupun tgh coti.. (rungutan org yang walaupun tgh cuti SEMESTER tapi tetap kena pegi KEJE.. inilah nasib org buat part-time study.. huhuhu)

Tiniedia said...

Hahahaha, pe da cikgu ni cuti pun tak ingat..kalau saya, time keja pun kalau boleh nak buat2 lupe ingat cuti...

Daddy Cool said...

Hehehehe...pi pun tak pa! Banyak lagi kerja deen...ampeh!

julietchun said...

Tem skolah hang dok ngelat jek, ni dah cuti buat2 rajin, ampesss.

tasikmerah said...

ah... silap2 terbongkang. pukul 11 baru nk bangun.

ha ha.

theconfused said...

ehehe.. rajin ya amat le yer???

xiiinam751 said...

ckLah belum boleh mencutikan diri lagi.....

hidayah said...

alahai..
entry ni acah mak enon je tu..

mahunya cikgoodeen nak bangun sesubuh kelam kabut cari tai??

Payah bebenor lerrr...
smile.

ku tak sempurna said...

patut jalan ari ni tak jem.... smooth je...

cuti ni, hang pi mana?? takkan nak buncitkan perut kot???
makan tdo, makan tdo

azza_irah said...

ekekk...

smlm sy iron baju utk ke skolah arini..dr petang duk teringt baju lum iron utk ke sekolah....masuk bilik amik baju...duk iron baru teringt rini cuti....dushhhh

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

ungku:
tu la...mamai habis..

Ahtok:
bestt...

kaktiny:
pi buat pa?...nak ajaq sapa?

Tinie:
ingat ingat lupa..ha ha ha.

daddy col:
pi buat apa?..keja dah habis..

julitchun:
betui...aku suka sekolah..bila tutup..he he he.

tasik:
tebongkang dah......

the confused:
betul la..aku amat rajin..sila percaya..ha ha ha.

Ck lah:
awat?..jaga spm ka?..ka jadi drebar lagi?.

kak hida:
isk..hang ni. ckp slo slo la skit...

ku tak sempurna:
cuti..aku makn tido makan tido..misi nak membuncitkan perut semula..setelah slim ya amat sejak posa .. ha ha ha.

azza:
semangat guru malaysia..ha ha ha.

kamar hati said...

selamat bercuti yer cikgu....
teringat zaman study dl...wahhhh...rindunya nak bercuti lama macam tu....huhuhuhu....

en_me said...

me teringat citer promlee ittewww - 'butang baju abang manerr pah'.. ekeke

Mak Su said...

hik hik, tersasul?

Nen said...

wah best gila....
selamat bercuti...huhu saya juga kena kerja.....nak jadi cikgu la camni!!!

azza_irah said...

waa....dulu boncet ka....hikss...

iina said...

selamat bercuti ye.. pasni smbg study dah cuti belajar .. takde dah p sekolah ngajar..

selamat bercuti sekolah.. saya yg cuti belajar nie sellau gak wat2 cuti sendiri.. walhal keje sekolah melambak nie..

Rashid said...

Salam cikgooden,
wah mau ikut le semangat kerja tu.

Yunus Badawi said...

Jeles lak tengok rakan2 blogger yg cikgu2 ni cuti panjang.

Chekgu BaniHassim said...

kes tak tgk kalendar la nih...

Shifu67 said...

cuti aku dah tak selamat.... mace2 la pulak kijoan hujung tahun ni.... (kes org kat opis nak perabis bajet le ni)