Jom...

Tuesday, November 18, 2008

cukup dah.......


video

Jusnizan spontan mengalunkan lagu jong2 inai....aku test gendang baghu...perit woo....dia punya kulit keras lagi...begha tapak tangan...


N3 tentang 'perturun tangan' dah pernah aku taruk dulu. gambar yang aku masukkan dalam n3 tuh semua gambaq mampuihhh...Ada video aku rakam sebenaqnya. Tapi sebab tak cukup ilmu, aku tak reti nak upload.

Bila time2 cuti sekolah ni...aku hairan, ntah macam mana datang ilmu ni masuk dalam kepala hotak aku. Buleh pulak aku upload video ni.

(cukup dah syarat berblog bagi aku...pandai taip teks, post gambar dan masukkan video...aku suka. Lepas ni kalu aku dah berenti berblog pun, dah rasa puas dah..ha ha ha)

8 comments:

Nad Eusoff said...

wah ilmu blogging sudah cukup di dada..ngehngeh

gerimis said...

adehhh...sapa lagi teman nak ngutuk kl cikgu benti blogging..
sapa nak teman org smpai kul 4 pagi...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

nad:
cukup utk bekalan utk budak2..ha ha ha

gerimis:
ha ha ha......(sapa pulak dah ni)

azza_irah said...
This comment has been removed by the author.
gerimis said...

sapa2...hahaaa...
ketar.......

Chekgu BaniHassim said...

mmg berbakat la CO nih...
begha abis tgn ek???

Shifu67 said...

pakcik tu cantekk 'goreng' ketuk gendang.... hang kena ambik ilmu dia tu... cam mana nak tingkah lagu, mahal tuuu!

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網