Jom...

Thursday, November 13, 2008

tiba-tiba..



Tiba-tiba dunia ku menjadi tungging terbalik...gelap...Aku Pasrah!...

20 comments:

Mr PenyuBiru said...

semoga semenya selamat.

lupekanje said...

knaper leh jadik camtu???
apasudahjadi????

iina said...

Demam tak baik lagik ke? atau demam benda lain..

macam teka teki lak.. "Tiba-tiba.."

Arahan: sila buat karangan daripada ayat diatas dengan menganalisis makna ayat ini "Tiba-tiba dunia ku menjadi tungging terbalik...gelap...Aku Pasrah!..."

uihh mahu teman tukar jadi cikgu bahasa lak..

apa pun cikgu.. kalau gelap cari cahayanya.. kalau terang.. gelapkan sikit.. kalau buntu.. cari puncanya.. kalau tidak tahu buat apa.. luahkan..

email teman: iina@yahoo.com

nie gelap sebab nak smbg study ka? atau ada kena ngena dgn rasa dan fikiran?

sejak bila lak teman jadi akak nie.. rasa ye lagik muda dari cikgu ;)

ckLah @xiiinam said...

....terlebih minum ayaq cap badak ya....?

Brahim Nyior said...

Ape henyer, Yop? semalam demam, ari ni lain plak citenyer..

Bawak sabor, yop..

Ungku Nor said...

dah pitam jugaakkkk..;p

KTS said...

takut aku nengok gambar tu... kasut je... tp bila kat byg2 ada sesuatu... serammmmmmmm...

larikkkkkkkkkkkkkkkk

julietchun said...

sebulan berapa puluh kali cat umah? Betul lah,cikgu mmg dah tunggang terbalik.

Unknown said...

ko demam kes sahur awal.... puasa dak.. lepas tu sahur lagi!

No henpon aku ada kat entry Ebook... ko tengok betul kat bawah tu... nanti call la bila sampai KB. Ko pegi KB antar org kawen ke?

Mak Su said...

eh?! tukar baju ya blog ni? hooo, mmg tunggang terbalik dibuatnyer.

ASH said...

tetiba aku rasa nak tulis ni..

"Dan hanya dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang.."

cikgooden said...

terima kasih kak hida....

aku semakin lalai..

ceri masam said...

what happen?

perlukan kaunseling dari guru besar tak? huhuhu!

nak saya buat lawak tak? manalah tau, kot2 boleh cerah! nak?

hehee

Denanz ... said...

pasrah ertinya masih berserah kpd Allah. Alhamdulillah.

Nisyah said...

awat cikgu...cikgu ok ka ???
moga cikgu cepat kembali

achik said...

mengapakah cikgooden???

Yunus Badawi said...

cuti sekolah belum mula lagi awat dah jadi lagu tu?

Bob Danial said...

rumah blackout ke sampai jadi gelap?

sila jelaskan bil tnb anda untuk menyambung perkhidmatan.

13may said...

moga baik baik belaka :)

tasekM said...

hang ni bela jin kasut ke hape ni cekgu oi..?