Jom...

Saturday, October 4, 2008

pra-N3 raya...


Aku berhalusinasi sendiri

menginjak deria sittah

meneka dalam gelap

meraba dalam terang

menyuluh waktu siang..........


Raya 2008 yg penuh rasa Suka Duka Hiba dan juga seperti Kera Sumbang...

tidak seperti yang diinjak deria sittah aku...


6 comments:

13may said...

ni bahasa tahap dewa dewa nih...

gua tak paham :D

nordee said...

selamat hari raya cikgooden...mana cilok gambar ni..cute lah

Shifu67 said...

la ni aku tengok entry mu tidak serupo sekalooo jah... nampak lainnn jah. Entry guna bahasa hok orghe payoh nak peheee, guano eii?

RAYA... RAYA... MARI BERGUMBIRAAAA!

xiiinam751, musafir denganMu said...

'aku berhalunisasi sendiri'

'aku' yang dimaksudkan ni...model dalam gambar tu ka...sapa ka...
Kalu yang putih tu,mungkin takut disembelih...yang hitam tu pulak...emmm ckLah pun ikut sayu tengok mata dia

p/s: awat ghaya-ghaya ni cheq dok hiba lagu ni.....

Sri Diah said...

Salam hari raya untuk Cikgooden sekeluarga.

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

13may:
aku pun tak faham ha h aha..

nordee:
selamat hari raya...

shifu67:
tak dak pa pa deh bro, saja...selamat raya...hat gumbira silakan.bergumbira la ya..

cklah:
selamat raya...kakak aku kirim salam...

kak sridiah:
selamat raya jugak kat kak...takpa ..raya sebulan...boleh ucap selamat lagi..ha ha ha..