Jom...

Tuesday, September 23, 2008

malas nak tulis...

Aku cuba buat satu N3 ala ala ucapan Hari raya. tapi aku malas nak tulis. Oleh sebab malas sangat nak tulis aku cuba cuba kaedah lain untuk menyampaikan hasrat...sekiranya tak sampai, nanti aku fikir kaedah lain pulak. aschooooooom!...(sori.... terbersin pulak dah)

nak pebesaq gambaq...depa kata kena klik 2 kali...terei laa!

Selamat Hari Raya....moga kalian seronok di lebaran ini. Aku dah masuk dalam mood raya ..ha ha ha.

Ni la nasib org takde kad raya yg canggih manggih <--cuba cari dah. takde dah tulisan yg lebih kecik dari ni. cadang nak kecik lagi....

22 comments:

iina said...

selamat hari raya cikgu ye.. pose jangan tak pose.. ;)

kel@mbu said...

awal lg kot aku nk wish.. tggu la dkat nk raya nnt.. hehe..

Ungku Nor said...

bersin takpe cikgu..
ustad kata tak batal pose kalo bersin.

ehehehe ;p

Shifu67 said...

Ooo dah masuk mood raya la ni... sah hang dah 'masuk barisan' nii!

julietchun said...

Pose ada byk ari lagik,tp sy pun nak ucpkan slmt ari raya gak.

KAKTINY said...

betui ler.. dah rasa mood raya dah.. tak sabaq tunggu lepas raya.. nak start blogging balik.. hihihihi

tasikmerah said...

selamat hari raya cekgu... aku blom ada mood raya lg ... selasa depan pun kerja lagi...

ah tok said...

SHRMZB

short form

Sri Diah said...

Cikgooden: Jawapan pada soalan itu = Cikgu Nordee ;-)

Salam raya, mohon maaf kalau ada salah dan silap.

ku tak sempurna said...

awalnya dah dpt mood raya cikgu...

salam aidilfitri
maaf zahir batin
berhati2 di jalan raya

Superb GURU BaniHassim said...

salam...
saya ada sesuatu yang nak diberikan utk anda...

kalau sudi, jenguklah blog saya dan ambil...
itu saja yang saya mampu... :)

S.YanaZ said...

CikGooDen,
gua syak,
7 hari bposa lu sudah dlm mood berayaaa...

*ahaks*

kamar hati said...

cun bangat kartun tu....

selamat hari ray... :) :) :)

Mr PenyuBiru said...

Buat Cikgooden,
Dikesempatan ini aku ucapkan
Slmt Hr Ry Mf Zhr & Btn,
Semoga ceria di Aildilfitri.
Peace ya! :)

suara said...

Salam Ramadhan penuh keberkatan
Salam Syawal yg bakal menjelang
Andai salah kemaafan dipohonkan
Moga rahmat Allah terus berkekalan.

InsyaAllah...

Mak Su said...

oopocot! tekejut den!

Serunai Faqir aka SF said...

Salam hari raya, ampun maaf dipinta juga andai ada terkasar bahasa sepanjang tahun ini.

Al-BIMA SAKTI said...

SELAMAT HARI RAYA....

Pyanhabib said...

selamat hari raya aidilfitri

13may said...

hehhe hehhe

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

Nad Eusoff said...

uhuh..air kelapa!
ha pasni bley ar minum di khalayak..
hehe
dah raye

salam aidilfitri!

Superb GURU BaniHassim said...

Nyimpen jenang nang jero tin, arek digowo mareng suro, keluputan kulo lahir batin,
salah silap njalok ngapuro.

Bocah cilik mangan sego,
sego dipangan karo gulo,
wes suwi orak ngomong jowo,
dino royo njalok ngapuro.

Buko poso lawuh'e gereh,
njegor sunge dicaplok boyo,
keluputanku sing akeh-akeh,
kito 0-0 eh!