Jom...

Saturday, December 31, 2011

tanpa tajuk...

fuh!

Lama tak lama tak update blog ini sehingga aku lupa yang aku ada sekeping blog.

Di pagi yang weng weng kepala berat pening sakek nyut nyut, aku gagahi mencoret sesuatu (perghh...)

Tahun 2011: satu imbauan.

Macam macam benda berlaku dalam tahun 2011 yang bakal ditinggalkan menjadi sejarah. Peristiwa demi peristiwa. Acara demi acara. Adegan demi adegan.

semua aku simpulkan dalam satu perkataan.

SEGHABUK....

Aku harap tahun yang mendatang ini, yakni 2012 menghadirkan sirna kebahagian kepada aku.

Bahagia dalam keimanan, ketakwaan (yang semakin longgarr, aku rasa)
bahagia dalam kewangan
bahagia dalam kekeluargaan
bahagia dalam kerjaya
bahagia dalam percintaan...


noktah.


7 comments:

Nizam.Ariff said...

Aku pun...

Aminnnn....

Twinkle said...

i pun......

amin....

ckLah @xiiinam said...

Selamat Tahun Baru 2012

Cikgooden said...

Nizam:

Aminnn...

Cikgooden said...

Twinkle:

Aminnnn...

Cikgooden said...

CkLah:

Selamat tahun baru untuk kak jugak...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)