Jom...

Tuesday, August 16, 2011

::Libang-Libu::

Dah empat lima hari, badan tak berapa nak sedap. Rasa suweng-suweng. Tahu suweng-suweng?

tak tahu sudah..(kan tasek kan?..hahaha)

Hidung pulak berair sahaja. Kejap kejap srut..kejap kejap srut...

"Cuba cabut hidung tu..Jemur di ampaian. Balik kerja, pasang balik" Cadang Jantan budiman. Cuba berlawak bodo sempena bulan tidak makan dan minum waktu siang.

"mana boleh" Jawab aku. Dalam hati juga berkira-kira berlawak bodoh.

"Ooo..tak boleh, ek?. Mesti la tak boleh, kan. Nanti nak bernafas ikut mana?" Kata jantan sambil mengekek ketawa dengan lawak yang diciptanya sendiri.

" Bukan lah..tak boleh sebab musim hujan. Nanti hidung lemas!!"


....tolong la gelak!!..kelakar nak mampus dah aku rasa lawak ni..


hahahaa...

5 comments:

Aku said...

Huarghh.. huarrghhhh....

bulu hidung trim ke tak tu?

tasekM said...

hahaha....

aku plak dh start sakit tekak nih...
rasa nk demam.


.

zuwaidah said...

resdung la tuuuuu

iina said...

Camtu gantung kat tepi kipas jelah bg kering kalau basah ahaks..

ye saya gelak.. wakakakah

Cikgooden said...

Aku:
bulu hidung maintain, buat rebonding ja belum..


Tasek:
jangan la demam..raya dah dekat..nak pi melawat pun jauhhhhh..


Zuwaidah:
bukan..tadak rsdung...demam n batuk,beb.

IIna:
hahaha...hang sehat ka wei?...bila nak balik?.ka dah balik dah?