Jom...

Sunday, June 12, 2011

::Isabella::

*

"Isabelllaaaaaaaaaaaaa..." Jerit adik. Hah?..Mana datang Isabella ni pulak?

Haih...macam macam paru-paru aku dua beradik ini. Rupanya mereka berdua sibuk menelek kucing di luar rumah. Untuk pengetahuan semua, depan rumah aku, ada satu almari. Lebih khusus, ia adalah sebuah stor kasut yang penghuninya bukan sekadar kasut, tapi termuat di dalamnya segala mak nenek benda termasuk gergaji kayu dan tiub motor lama!

Ada seekor ibu kucing [Isabella, namanya] siapa entah, guna stor kasut itu jadi bilik bersalin dia. Dapat anak empat ekor. Comel...memang comel. Dari jauh aku tengok mereka berdua rajin membelek anak kucing itu. Sayang sesangat..

Nampaknya mereka sedang mendalami ilmu mengasihi binatang bernama kucing seperti saranan Lisa Surihani dalam Radio Sinar.

Tapi sayang...
...
Aku tak lah suka sangat kucing.

"Boleh la baba" rayu kak dan adik....

Jawapan aku tetap muktamad. Tidak boleh bela kucing. Sori. No!. Nehi! La'!!!!..

.
*Gambarnya akan diup-load kemudian. Ada dalam Handphone aku. Tapi sayang, Blutuh Handphone Aku tiba tiba mati pucuk...tak buleh nak up...Rosak la pulak...Nak kena beli Hp baru ni..dan dan teringat Galaxy tab....meleleh ayaq lioq....

*

4 comments:

ZulDeanz said...

Blutuh? ekekek....

Cikgooden said...

Zul:

keh keh keh...

Aku said...

dah mati pucuk, apa nak diblutuhkan lagi... hahaha

Cikgooden said...

Aku:

keh keh keh...