Jom...

Tuesday, June 14, 2011

::Ali Indon::

Orang yang sambung bikin rumah aku adalah orang indon. Serius aku cakap, mereka ini benar benar bekerja. Maksud aku, benar-benar ingin membuat kerja. Soal bayaran tidak aku berkira, jika kerja dan kederat mereka tidak pernah bercuti.

Hari-hari buat kerja. Dalam masa 2 minggu, bahagian dalam rumah sudah siap. Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya dah boleh angkat tilam katil untuk aku berbaring tidur. Juga bilik air untuk aku bersiram dan berak.

Dapur..? ya.. dapur tak mengapa. Makan di kedai..hehe..

Cuma tadi. Cuma budak-budaknya sahaja yang bekerja. Dalam celahan bauan kretek Surya, aku mencari ketuanya, iaitu Ali Indon. Tetapi dia tiada di situ.

Maka, aku pun menghantar sepucuk sms.

"Hang tak balik mai sini ka?...Aku bertanya. Itu pun selepas budak-budaknya memberitahu yang beliau ini telah ke Pulau Pinang.


"Ya ni ndak honduwei blk lah.." sms dia...

Hah!!..Honduwei????

On the way kut...

HAHAHAHAHHAHHAHAHA...


**Up-date.:::: Supa tahikk!!!!!!!!


7 comments:

Aku said...

honduwei tu bukan honduras kan?

hahaa...

tasekM said...

kakaka...

penat gua gelak.


.

julietchun said...

bahasa klasik betul,kekekkeke

Cikgooden said...

Zam:

hahahaha...masukkan dalam vocab baru zam..

Tasek:

aupload la gamba bra..aku nak gelak pulak...


Julietchun:

mmg la...

iina said...

ingatkan brand moto honda baru hehehe ;)

lupekanje said...

hondewei...uihh...up to date nya basa dia guna pakai..heheh.

Cikgooden said...

iina:

mulanya begitu juga syak aku..hahahah


Acik:

canggih kan..ahaksss...