Jom...

Thursday, March 10, 2011

Kelas hujung dalam kalangan kelas mereka...

Rata rata semua sekolah di seluruh negara, hatta sekolah di negara Uganda sekalipun tentu sibuk sekarang ini. Mesti kucar kacir pelajarnya menjalani peperiksaan ..hehehehe..

Heh!

Aku. Time-time minggu exam memang aku suka. Suka sebab time gini, sekolah cukup cool...Sunyi, aman serta tiada pencemaran bunyi menusuk ke telinga dengan suara sumbang menyembang budak-budak umpama tokey ikan menjerit-jerit di pasar.

Bila menunggu murid menjawab, aku umpama belatuk memaguk batang pokok..tersengguk-sengguk. Dek nak menghilangkan rasa ngantuk serta bosan...aku melukis..

Beberapa subjek aku, dah tentu budak budak kelas tu...selalunya yang ada karekter la..

Senang nak tenyeh...

Dan....aku snap guna HP, ok...aku punya Scanner, lahanat hantu mana bagi rosak...nak beli baru, duit tak cukup...





Ini budak kelas paling hujung dalam banyak banyak kelas form 4..keh keh keh...

Lain kali gua cerita pasal sorang-sorang budak-budak kelas paling hujung dalam kalangan kelas mereka ini...

4 comments:

iina said...

Nasib cikgu yang lukis gbr student.. kalau student lak yang lukis gbr cikgu dalam exam.. camnalah gaya ye

Kaktiny said...

pepatah kata.. (tak best ah nk guna pepatah guru dan murid yg tak best tuh!!.. apa raaa... takdak menda lain ka depa nk buat pepatah.. meh aku tulis pepatah baru..)

pepatah baru:-
"Guru hisap rokok..
Murid hisap ganja.."

(lantakler kalau tak kena rima akhir kan.. hahaha)

cikgu boring jaga exam, langsung lukis gambaq depa..
budak boring jawab exam, langsung tulis entah apa-apa..

hihihi..

Twinkle said...

Oooo...ni keje cikgu ek....(nak wasap2 tak boleh....so, kena ganti gan melukis la?..bagusss).. u bila nak lukis gambar i?...asyik main ketip2 kuku je...bila dating..

Cikgooden said...

IIna:

student lokeh gamba cikgu...kena buat lek lok...


Kaktiny:

budak boring jawab exam...depa lenaaaaa..


Twinkle:
Ketip ketip kuku?..bukan pusing pusing straw ker?..hehehehe..