Jom...

Sunday, February 27, 2011

Kelam kabut...

Kalian pernah rasa kelam kabut..kelam kabut maksud aku, segala kerja nak kena siap cepat.
tapi masa tak berapa nak cukup..

korang pernah?

aku pernah.

dan,

sekarang ini, segala macam mak nenek benda nak dibuat. Dengan hal sekolah. Game budak budak bola, rumah aku, gigi aku, kereta aku, pasu bunga pecah tak berganti, anak-anak, bini-bini..
ohhh....semua nak pikir..

izin aku fikir sekejap.

malam esok aku cerita satu persatu..

5 comments:

AZANI said...

salam cikgu
biasalah tu....macam tak cukup tangan...tengah buatyang ini...tinggal buat yang itu...pasal dateline priority berubah...

azza_irah said...

hehee..bini-bini yang tak tahan tuhh..
hati2...kang suami-suami semput tak bernafas...hikss...

tasekM said...

berapakah binimu..?



.

Aku said...

Tas, itu tandanya dia tghh celaru giler tu.. lupa berapa bini. Kalau tanya nama bini pun silap2 boleh lupa...
punya la sebuk... ish ish ish

ckLah said...

Tenang-tenangkan diri...haha