Jom...

Sunday, February 6, 2011

tadak kerja..


Ini gambar aku cuba buat semalam..Dah lama tak melukis.....cuba-cuba mengkartunkan Datuk Mahamud Abdul...yang selalunya, jika kita mengikuti musabaqah alQuran peringkat antarabangsa, pasti nampak muka dia.

Selalunya jadi Mc bersama-sama Mahathir Lokman (bahasa Perancis)..seghok seghik seghokh seghihhh..

Nak jadi cerita, tadi, kakak dah menTouch-up gambar itu. Di tambahnya Ahmad dan mengcokelatkan bibir Datuk ini..hahahahahah...

Bila di tanya kenapa?

Saja...tadak kerja.


Ini lah akibat cuti lama sangat...Mujur esok dah bukak sekolah. Tak lah serupa tongkang pecah rumah aku ni..


Selamat belajar, anak-anakkku.. Paru-paru aku....(NurulKhairina dan Nurul Izzah)...


*

9 comments:

ZulDeanz said...

cantik cikgu...

iina said...

Nasib bibir tuh warna coklat.. buat warna merah?? hehehe ;)

AZANI said...

salam cikgu
buat sambil sambil pun jadik....orang berbakat...

Aku said...

takdak keja pun problem eh..?

ashley said...

Mengisi ruang ruang yang ditinggalkan oleh bapanya..
.
.
.
lawa apa..

hafiz said...

lawa oo lukih dih

gadisBunga said...

lipstick. heheh~

cantik karikatur!

suara said...

Erm... saya pandai lukis gak. Tapi gambar lidi je la... :D

a.samad jaafar said...

ok je tu..bakatnye menurun dari ayahnye tu..hihihi..