Jom...

Friday, November 12, 2010

1Malaysia...


Beginilah jadinya jika tidak dibendung sedari awal. Saya pasti dan berkeyakinan tinggi, tangan ini kepunyaan remaja sekolah (berdasarkan baju putih dan bekas pensil biru).

Dan berjantina perempuan (berdasarkan tisu di telapak tangan). Jantan tak pegang tisu macam itu. Lagi satu jarang jumpa budak jantan pakai jam warna pink!

Sekali pandang, memang cantik formasi jari hantu. Tetapi perilaku ini mengundang rasa hairan dalam fikiran saya. Adakah mereka secara suka-suka membentuk formasi?. Adakah mereka faham simbol Fuck! yang mereka buat itu?.

mmmmm....

Saya tak reti nak cakap apa lagi bila tengok gambar ini.

Salam 1Malaysia!

*
Ini gambar susulan yang saya dapat dari sumber Facebook. Sungguh tak gamak nak paparkan kesemua gambar-gambar yang lain. Cukup sekadar yang ini.



*



4 comments:

Twinkle said...

cam lambang buddha je kan....

Cikgooden said...

twinkle:

tak tahu la buddha ke apa ke....tapi guna jari hantu, dah sah sah...isyarat fuck!..rasanya budak budak tu tahu..saja ja..belaga ujung jari...)

ckLah@xiiinam said...

Kenapa tak gamak? Apa salah gambar2 tu...


Tak fahamlah.....

Iq dan Eq ckLah sedang berada di paras yang rendah...dah dua tiga hari berkawan dengan lembu je.


Booooooooohhh....

Cikgooden said...

CkLah:

gambar-gambar lain..ya rabbbi....teruk!

CkLah korban berapa ekor tahun ni?