Jom...

Wednesday, September 15, 2010

sesekali sambut aidilfitri ala ala amereka, beh jugak...

Buat sementara ni, aku tempek gamba dulu....nanti next n3, aku tambah teks...


Line-up band tok ketua porum (cikgu Khai, Damat, Cik, paksu, dan sorang budak kecik talented sungguh..)
Louis.....memang power lu punya sora brader.....

Timbul urat mareh...

Dato Fauzi...Tuan penasehat laman web tukugho kapongku portal....sporting..Boh selagu...sedap sora dia. Itupun kata dia, sora dah kurang sebab minum kopi o tadi....kalau tak, lagi sedap..kah kah kah...kelolo!




Dari kelmarin, aku heran, bila yuh panjat tiang, snap gambar dari angle ni.....



HUh!...

Tak nyempat nak tunggu next n3, aku dah gatal jari mengetuk aksara.

Raya tahun ni, ahli kelab Tukugho Kapongku portal, buat re-union. Pembaharuan. Ada band-band gitu. Lama dah tak mengetuk drum dan memetik gitar. Rasa malas nak bergedik kaki atas stage.

Tapi bila kena paksa dek tok ketua. Hampir-hampir diugut bunuh guna dengan cangkuk. Lepas tu nak dibakar atas zink. Abu mayat pulak nak dibuang dalam sungai. Terus aku setuju.

Memang libang libu. Lama dah tak main...kah kah kah,


Meriah Raya ini tahunnnnnnnnnnnnnnn......

*

5 comments:

Shifu67 said...

amboi... meriahnya

tasekM said...

hang ka pakai baju belang tu...? awat lain pulak aku rasa...?

:)

.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

shifu:
hahahahah...meriah...lukhman pun ada pi...


tasek:

apa yg lainnya?....hahahahaha

Mak Su said...

alamak, tang ugut tu yg tak tahan tu... hahaha

Whitetulip Tales said...

Salam Aidilfitri..maaf zahir & batin. Wah..hang ne mmg berbakat betul ha..teruskan minat tu..memang hebat la hang ne..