Jom...

Thursday, April 1, 2010

Berubah jua akhirnya......

Sepanjang petang aku merenung dia tertidur dalam kepenatan. Mungkin dalam kesakitan juga, barangkali.



terjumpa gambar ni, alahaiiii......rindu tika dia baya baya ni...



Jika dibandingkan dengan gambar ini, setahun nan lalu......


Kakak......moga hilang kesakitan itu...yang sering datang, tidak menentu tika dan waktunya. Sehingga mengundang hairan orang sekeliling. Mereka cuma mencemuh. Mengada. Ungkapan menghiris hati. Sedangkan hal sebenar, hanya kita sahaja yang mengetahui......


Salamm........

*

8 comments:

Kak Lily said...

Sapa tu cikgu? Anak hang ka cikgu..moga cepat sembuh :)

Come sungguh laaa..akak ni tumpang nengok anak2 kawan2 je le

Twinkle said...

Take her a good rest...hope everythings goes well....

iina said...

Sakit apa?? Cian ye.. Semoga baik sakitnya.. Sabar2lah kan ;)

kakpah said...

salam. lama tak lepak2 sini.
.
.
apa dan siapapun yang diceritakan itu, semuga sembuh dan tabah menghadapi dugaan.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

Kak Lily;

anak aku la kak....dia sakit pewutt...sakit belah2 ulu hati

Twinkle:
Ya la...sakit tepat dulu jugak...jadi klek.

iina:
sakit..pedih2 ulu ati....

kakpah:
itu anak saya kak....yg sulung.

julietchun said...

sabar cikgu, moga tuhan beri kakak kekuatan.

Mak Su said...

kakak, take care.... maksu doakan yang baik2 saja

ziera Amier said...

salam cikgu... :)
urmm dah besar ea akak...moga dia cepat sihat n membesar dengan baik.
last tengok dia waktu zira form4 dlu g...tahun 2004..:p
cikgu macam mana skrang sihat ke..?
stilL mengajar ke sek jelai ke..??