Jom...

Saturday, October 3, 2009

RAYA: Episod 6 : Jamuan Raya Pensyarah paling sempoi..

*
Tengah rilek-rilek buat keja, sambil didendangi lagu-lagu rock kapak 80an..ha ha ha.....dapat satu sms.

Kelas batal. Sila ke rumah saya untuk jamuan raya..ha ha ha....sms dari lectr aku....molek sangat la....Aku syak dia pun sama macam aku... Mood rayanya mungkin lajak sampai raya haji....

Jam 5 lebih camtu , kami gerak ke rumah dia.....


Tetamu lain belum ramai.....kami terawal...bukan sebab kebuluran nak makan banyak, tapi datang awal sebab nak bergegas ke kelas jam 6 ptg pulak lepas tu....kelas yang lectrnya...mungkin dah klimaks mood rayanya... barangkali..ha ha ha...

bergambar dengan our Lectr...Anuar Ahmad...berkemeja putih....

Bersama kawan sekelas....sorang lagi berdiri di belakang kamera.....tukang puko gamba....dua orang lagi tak hadir....kelas aku cuma 6 orang..ha ha ha...bahagia betul masuk kelas ni..macam sembang kat cafe...



*
Habis cerita raya di kariah kedua.....aku balik kariah pertama. Aku merindui dua orang anak dara aku ni.....




salammmm hormat..

*

3 comments:

Nizam.Ariff said...

Bila nak habis beraya nih?

lupekanje said...

bestnyer, kelas 6 worang je...

ashley said...

Kat Bangi ni cam gitu laaa..selagi tak habis SYAWAL, jemputan open houseeeeee memanjang!