Jom...

Sunday, January 25, 2009

Jaga-jaga, aku ada dekat-dekat situ...


Jumpa di sana...di sana...disaaaaaaaaaaaaaaaaaana!.

11 comments:

ashley said...

Rumah pena?
Kat mana tu..
buta seni lah aku ni..
he he he

iina said...

selamat bermaskara.. jgn lak pergi pakai maskara lak.. tetuba jek lentiik bulu mata heheheh ;)

xiiinam said...

nak ikut...nak ikuuut...nak ikuuuuuuuuuuut!!

xiiinam said...

cikgu..
kalau nk kartunkan gambaq Nuha...pi blog ckLah satu lagi naa...cklahgaleri.blogspot.com...sok-soklah...kalu hang tak sibuk...

one love said...

nak pegi ya amat!
tapi ada event pada wktu yg sama

haih

jane said...

salam cikgu,

dulu2 masa di itm saya ada boprend yg x jadi - di kamsis ibrahim yaakub.

teringin nak mintak cikgu kartunkan wajah saya.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

kak hida:

sebenonya aku pun tak tahu..ha ha ha...hati teringin nak pegi!

iina:
he he he...try bayangkan kalu aku pakai...musti supa alien gamaknya!

cikLah:

jom..joint sekali....anak menakan kan selalu join..

gambaq nuha kecik beno..aku try la lukih..mintak maaf awai2..jika tak serupa...
aku tahu lukih kartun ja...ha ha ha.

nurul:
alahai..tak dapek nak jumpe la kekdahnya yer..

Jane:
he he he...tu kamsis E namanya...kartun muka hang?...gamak ke nak tengok muka yg dah dikartunkan?..

Nad Eusoff said...

di mana toe?
uhu..sy juga antara yg buta seni
dan....buta it.

Mak Su said...

tak reti nak pegi, tak reti nak naik bas apa.

Yunus Badawi said...

Saya tengok Tasik Merah citer Maskara. Sekarang ko pun citer benda ni jugak. Apa aktiviti depa? Macam best aje.

ladylikeme said...

maskara...maskara...ermmmm.....best jugak kalau dapat pakai niee..oppps silap..best jugak kalau dapat pegi niee