Jom...

Saturday, September 6, 2008

jawi..la pulak.

كاو سياڤا؟..اكو سياڤا؟..جاڠن سامكن اكو دڠن كاو!. كيت بربيذا..امت بربيذا.

he he he....

اكو تق ماره كالاو كاو تق داڤت ممباچ. اكو ماره كالاو كاو كات اكو ساج ساج نق باڬي كاو تق بوليه ممباچ

12 comments:

iina said...

Amboi cikgu tulis jawi nampak.. bukan main lagik ekk..

"aku siapa? kau siapa? jangan samakan aku dengan kau! kita berbeza amat berbeza.. (memang ler beza cikgu oii.. kalau sama idak ler namanya pun lain :P)

teman tak marah pun cikgu sebab teman leh baca.. walaupun cikgu saje2 nak bagi teman tak leh baca :P

eksen betul ler cikgu nie (hehehe.. saya leh baca jawi ekekeke.. dulu kecik2 ayah saya yang ajar saya membaca jawi tau.. teringat..)

Ungku Nor said...

buleh baca tapi meremut sangat.
*ni yang nak marah nih ;p*

cikgu ni komplen tak wasap takleh nak hapdet la, takleh nak tinggal komen la..
tapi tukar template dah bape puluh kali dah ni..buleh je pulak ;p

13may said...

tak bagi sapa baca ni cikgu???

*sib baik masih tak buta jawi lagi :D*

tasikmerah said...

lu siapa.. wa siapa... ha ha.

julietchun said...

Baru beberapa hari posa cikgu dah jd camni:D Jiwa melara. Nsb baik penah amik kelas jawi.

oRanGeLiLY said...

cikgooooo...sile besorkan siket. susah saye berkanta mate ni nak bace. diulang, susah sbb kecik, bukan bute jawi. hehe

cikgooden said...

iina:
memang aku tengah marah sebenaqnya ni..tapi bukan korang semua la....
org len!

Ungku Nor:
Tak wasap!...otak bingai...takleh buat keja...skang okey dah!(sambil tengok wasap bebunga2...)dah boleh bkn setkt komen, abu rokok aku tinggalkan...tukaq template?...bukan aku buat..ada manusia pandai pi tekan2....sebenaqnya dia bodo!..

13May:
ada la sorang tu,...yg pasti bukan hang.

Tasik Merah:
Betul!..Sapa Lu, sapa gua. yg pasti kita tak sama!.(kalau sama?. ) ha ha ha.

Julietchun:
org kata ni la mamun...mamun, abang skit dari mamai tak ingat!

Orangelily:
jangan kat hang...aku pun sebenaqnya tak nampak apa aku buat... ha ha ha

Princess Liyana said...

uhuhu..alaahai..tulis jawi plak dia..bgus2..praktis!

ku tak sempurna said...

bagus btul bulan ramadhan ni... semua menginsafkan diri...

tp skt mata la nak bc tulisan jawi tu ckgu.. kecik sgt... terpaksa merangkak2 baca... (hihihihi.. sbnrnya da lama tak bc tulisan jawi :D)

Superb GURU BaniHassim said...

nk test ke?? bulih bace nih..cume tulisannya kecik...

bunyiknye pendek je, yg bnyk2 tu bungenye jee...hehe

nordee said...

nasib baik dulu ada sekolah agama..belajar jawi habis-habisan..hehe

whitetulip said...

'kau siapa?aku siapa?jangan samakan aku ngan kau. Kita berbeza, amat berbeza. Aku tak marah kalau kau tak dapat membaca. Aku marah kalau kau kata aku saja2 nak bagi kau tak boleh membaca'. Ceh!!!aku kat maktab sabah, 6 atas syariah oke...kih!kih!eksen!!