Jom...

Tuesday, June 21, 2011

::Projek::

Kata budak nizam lewat komen balas beliau dalam N3 Topengnya itu...

cikgooden,
topeng yang ada tisu paper ker..?
sabarlah bro... yang dah tinggi, biarlah tinggi. ada gunanya nanti... hahaha..

Rupanya, apa yang dicakapkan itu, ada kebenarannya...Tadi otak aku sudah merangka satu projek untuk 'tempat bela zirafah' aku itu...Jika nasib aku baik, masyuuukkk..jika tidak bernasib baik...
Lingkuppppp....

apa projek?...

tunggguuuuuuuu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tunggu la sampai tahun 2053. Apa projek pun takdak...cakap saja lebih, aku nih...hahahahaha.


*

5 comments:

Aku said...

HAHAHHAAA...... lu memang suka pekena gua la....


gua ingat betul2 punya.... ceit!!

hahaha..

Aku said...

Gua tak puas hati!!!

Gua nak gelak lagi...


HAHAHAHAHAHAHAAHAAA...





.

tasekM said...

nizam tu suka sgt tu.... kang nanges kang...


:p



.

Cikgooden said...

Nizam:

hahahahaha...aku cakap yang benar, beb.


Tasek:..nak nanges apasal pulak?...


(aku heran, korang ni selalu on9 ek, masa masa nih?..)

ashley said...

cigoodeen,
.
.
.
la ni kan ada macam macam..smartphone, ipad, ipod..
.
.
sambil Tas pukul telur baulu pun dia boleh berinternet!