Jom...

Wednesday, May 25, 2011

Aku lupa bubuh tajuk...


rumah..ooo rumah....memang tension jugak aku bila difikir fikirkan...


Dah habis duit, tapi kerja tak siap...

Silap sendiri. Tersalah pilih orang yang bikin. Ibarat kata, bukan salah ibu mengandung..Tapi salah paklong itu yang merupakan seorang pembuat rumah yang dipercayai ramai tetapi mengkencing aku dengan slowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..hingga aku terduduk. Termanggu bodo.

Sekarang aku dah cari pembuat yang baru..Harap harap kali ini tidak lagi dikencing...Mudah-mudahan


12 comments:

hani@debumelukut said...

Pengalaman pasal bina rumah ni saya pun pernah kena..3 tahun nak siapkan sebuah rumah..ikut hati rasa nak tembak jer kontraktor tu..

lupekanje said...

Salam cikgooden, Alhamdulillah..dah ada jugak bumbung rumahnya. Ujian kesabaran tu...sabar ya. Rezki Allah beri.

Kaktiny said...

moga lebih murah rezeki ko pasni, sbb dianiaya org..

iina said...

Lah cikgu.. insyallah sabar ye.. lepas nie cepatlah siap ;)

Cikgooden said...

Hani:..betul...tension woooo..


Acik:..Tengah sabar ja ni...


Kaktiny:.....mintak mintak gitu la..jgn kena lagi..


IIna;>>harap harap gitu la...

Aku said...

dah nampak bentuk tu ok la...

at least air hujan tak masuk...

tasekM said...

dah bayaq habih ka...?



.

Cikgooden said...

Aku:

..bentuk separa siap..lagu tu la...

Cikgooden said...

Tasek:

dah bayaq habih..ni sambung baru..kira len cerita..maka, dua cerita dan al-kisahnya...rabak aku...

ckLah said...

Besaq rumah hang...

ashley said...

Deen,
kena 'kencing' adalah perkara lumrah bila membikin rumah sendiri..Aku dok tengok kawan kawan kena dua tiga kali. Cukup mengharukan..
.
.
.
.
kalau berkawan ngan loyer, naik mahkamah ja!
Sabar deen

Cikgooden said...

Cklah:

besaq?..hahahha..cukup utk anak bini duduk ja...syukur...apa yang ada..


kak hida:

biarlah....terima dgn redho..wp ada gak mulut menyumpah maki...takleh kontero..