Jom...

Sunday, January 1, 2012

Entri tahun baru....

Sekarang sudah masuk tahun 2012. Kata orang tahun baru. Kata orang lagi, jika masuk tahun baru kena lah buat perkara baru. Setidak-tidaknya, paling bangang pun, buat Azam baru.

Heh.... Bila sebut azam, teringin juga nak sembang sembang pasal Azam ni. Betul. Nama dia Azam. tak berapa ingat bin apa. Rasa-rasanya Rusli. Agak-agaknya nama dia Azam bin Rusli kalau tak silap.

Siapa Azam?..

hehehe...Beliau ini bekas murid sekolah aku. Dah habis sekolah sudah. Sekarang ini sedang menunggu keputusan SPM beliau. Apa yang spesialnya budak ini?....

Ada laa...hanya mereka yang tahu sahaja.

Azam ...Azam....


p/s: Rasa best pulak buat entri blog, awal awal tahun ni, eksss..kah kah kah kah..

5 comments:

Nizam.Ariff said...

wehh... entri cerita tak habis nih...
kira 1/2 jer...

apa citer Azam?

Cikgooden said...

Aku:

Azam budak spesel....

ckLah @xiiinam said...
This comment has been removed by the author.
Mak Su said...

azam tu bulat dah badannya sekarng. happy lah tu... alhamdulillah.

sapa azam? azam tu schoolmate saya di sekolah rendah... :)

Cikgooden said...

untuk pengetahuan Azam adalah budak istimewa pada aku..

dia slow learner...eja nama sendiri pun kekadang silap...tapi menaip di komputer buleh pulak walaupun ejaan kekadang silap..

apa apa hal dia akan refer aku masa di sekolah....sebab apa?...sebab aku layan dia macam kawan..bersmbang2...masa tu baru tahu dia camna..wp guru guru lain tak berapa mandang ke dia..

sekian terima kasih..